Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 23 de febrer del 2011

un buen anuncio





Anàlisi d'un anunci publicitar:
És un joc visual. L'entorn recorda a l'edat mitjana per atribuir els orígens de la cervesa. El cavall i la vestimenta recorda aquesta determinada edat.  La música és la de Carmina Burana, fomenta tensió i recrea un ambient d'enfrontament. Els plans curts del principi generen intriga amb que passarà després.  Aquests elements ajuden a reforçar que escollir aquesta cervesa i no una altra perquè s'apropa més als orígens de la cervesa.
Planificació

El pla predominant és el pla general. perquè les persones formen un dibuix entre totes i per veure com es va formant s'utilitza sovint quest pla. S'abusa dels plans llunyans per tal de  donar impacte i sensació de divisió i fragmentació.
Apareixen plans intermedis com un pla america, plan de conjunt, etc. fins arribar a un primer pla que seria en l'escena final en la que apareix el producte que es vol fer publicitat. 

Composició

El anunci comença enregistrant a un subjecte que mira endavant. Posteriorment la càmera es dirigeix cap on està mirant, és a dir, als seus companys. És una manera de començar especial ja que el pla general no apareix primerament. El subjecte ocupa el centre geomètric de l'enquadrament de manera correcta. 
Al tractar-se d'un grup de persones, aquestes s'han d'ajuntar més del que ho estarien en la realitat. I s'ha de cercar punts de vista que permetin la perfecta identificació de tots els elements ja que en aquests tipus de escenes costa identificar amb nitidesa cadascun dels elements  per separat. 

Angulació

L'aparició del picat extrem ens aporta informació sobre el sentit de l'anunci, aixó com es veu després en les escenes finals, que els grups formen un dibuix.  L'anunci acaba amb un contrapicat extrem per tal de destacar amb detall el producte.

Distància focal

En el moment que s'ajunten els grups, la posició de grau angular accelera els moviment assenyalant que els grups es troben. Per tant aquestes escenes donen la sensació de ràpid moviment perquè els grups van corrent. En les últimes escenes com hem comentat en l'apartat anterior, actua el zoom i per tant es redueix la distància focal per donar un major paper a la cervesa, que és la finalitat que es vol anunciar.

Profunditat de camp

La variació dels diferents tons de llum presents en el muntatge  i la reducció de la distància entre els elements i la càmera regula la profunditat de camp.

Il·luminació

En els plans generals la il·luminació dels subjectes és acertada, encara que  el fons del paisatge en direcció les muntanyes presenta una tonalitat més oscura. En el moment que la càmera s'apropa s'identifquen les ombres, potser faltaria llum en el moment que el grup creua l'espècie de valla.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada